lördag 11 juli 2009

Förändra livet med plutmun och stora bröst


Jag kan inte vara osynlig längre, inte smyga omkring som en skugga i tillvaron med min medelkropp, mitt hår i mellanlängd och obestämd färg. Nu ska jag göra som hon i intervjun jag läste nyss, hon med plutmunnen, ballongbrösten och det långa vackra blonderade håret.
Jag ska satsa min sparade pengar på att göra om mig, med silikon och vätesuperoxid ska också jag synas!
Runda fylliga läppar är häftiga, man kan nog se dem sticka ut när man sänker blicken, som en liten Kalle Ankanäbb ungefär, men sänka blicken kommer jag inte att göra ofta om jag får plutmun, och tänk vad saften från äpplena kommer att bubbla läckert i munvinklarna!
Och jättestora bröst är något att visa upp, stora ballonger framtill som guppar och gungar, till allas beundan, trånande män och avundsjuka kvinnor. Naturligtvis kan jag då välja och vraka bland snygga män som står på kö för att drömma om att smeka mina vackra bröst!
Håret är kvinnans vackraste prydnad, var det någon som sa, och det är sant. Jag ska också ha ett sådant där vitt hår, glansigt som faller mjukt över axlarna, och som syns lång väg.
På en krog eller ett dansställe kommer snyggisarna att upptäcka mig direkt och stå på kö för att bjuda mig på en drink eller bjuda upp mig till dans.
Och sedan får jag en snygg och trevlig manlig vän som har samma intressen som jag, men han ska tjäna mera än jag, för då kan vi köpa fin lägenhet, resa och en superbil.
Och jag kan handla snygga kläder.
I vårt hem ska allting vara vitt, avskalat och elegant med vackra ting i glas och mosaik.
Där ska jag sväva omkring som en vacker förstående kvinna, och naturligtvis ska jag vara känd och framgångsrik för mina intressant inredningsdetaljer.
Sedan får vi snälla utvecklingsbara barn som ska studera i fina skolor, ha intressanta fritidssysselsättningar som de faktiskt får välja själva (nästan, motorer och sånt hatar jag) och ha fina märkeskläder, och vi ska åka utomlands ofta och ibland till släkten och visa upp oss, vi ska ha det bra tillsammans ochvara snälla mot varandra.
Tycker vi olika ska vi diskutera litet och behärskat innan vi kommer överens.
Vi ska vara glada och tycka om varandra hela livet!
Tänk vad mycket jag kommer att förändra med en ny mun, nya bröst och nytt hår.
Och vad lycklig jag kommer att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar