onsdag 26 augusti 2009

Jag är kär och otrogen


Jag är kär och otrogen. Länge har jag väntat på dig, du skulle dröja sa man till mig, och spänd av förväntan väntade jag på din ankomst för ett par dagar sedan, och i går äntligen fick jag träffa dig. Jag loggade ut mig från jobbet och smög iväg tidigare, för att få se din ljuva uppenbarelse, och jag blev inte besviken. Underbart att få smeka din mjuka med mina fingertoppar, snudda vid ditt lena hår, och få se in i dina ögon.
Bävande tog jag emot din kropp i mina armar, en värme spred sig inom mig, när jag kände tyngden av din kropp och kände hur ditt hjärta slog. All stress försvann, mina muskler slappande av och ett stilla lugn spred sig inom mig när du vilade i mina armar.
Ditt förundrade ansikte har följt mig hela dagen, framför datorn, vid fikabordet och på toaletten och under lunchpromenaden. Jag är som besatt av dig.
Jag längtar hett till dess vi ses igen.
Tillsammans ska vi upptäcka världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar