tisdag 8 september 2009

Du som söker det läckra


Du som söker det läckra, men ändå vill ha något tryggt, inte för stora överraskningar, testa mig.
Ta en tugga, låt den ljuva smaken sprida sig från maggroppen, runt i hela kroppens alla lemmar och skrymslen, jag lovar att du kommer att vilja ha mer av mig!
Jag är en läcker munsbit, späckad med det alldra läckraste innehåll du kan tänka dig. Mjuka, saftiga, runda, fyllningar som får dig att njuta och sväva som på moln, du kommer att känna dig nöjd och belåten när du har smakat på mig, jag kommer att uppfylla hela ditt hungra inre, när du har smakat på mig kommer du att fyllas av en den ljuvaste mättnad.
Och se hur fin jag håller på att bli, se på de fina runda frukterna som pryder mitt mjällvita mulliga yttre, åtrån stiger i mig inför bilden av din mun, dina vackra läppar, när du särar läpparna och blottar dina vita tänder och när din härliga tunga skymtas och sticker ut för att sluka mig. Då, åhhhh……………………………

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar