söndag 14 februari 2010

En date med dr Jekyll och mr Hyde


Åh, vad du är fin, söt, alltid snyggt klädd, jag gillar det. Men jag tycker att du skulle ha gjort ett bättre val här i livet som det här med jobbet.
Jag vet men jag trivs rätt bra där.
Vad säger du, du får ju göra skitjobbet.
Så dåligt är det inte.
Säger du emot mig.
Men..
Du kommer inte längre, du tjänar för dåligt.
Kanske tjänar jag inte mycket men jag trivs bra.
Trivs bra, vad är det för skitsnack!
Varför drar du upp det här?
Du är en nolla!
Vad är det med dig vad får du det där ifrån?
Du är ingenting, en ren nolla!
Vad konstig du är, varför säger du sånt där, var har du hört det?
Du är ju sjuk, helt sjuk!
Men snälla du, sluta nu.
Du är värdelös, ingenting värd, fattar du!
Sluta nu!
Är du uppkäftig också? Vänta du bara..
Nejjj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar